W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 13 w sprawie: zmiany zarządzenia Nr.D.0161.12.2015 Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 31.07.2015 r. w sprawie powołania komisji przetargowej Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju

XML

Treść

ZARZĄDZENIE Nr.D.0161.13.2015

Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego

w Jastrzębiu-Zdroju z dnia 18.08.2015 r.

 

w sprawie: zmiany zarządzenia Nr.D.0161.12.2015 Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 31.07.2015 r. w sprawie powołania komisji przetargowej Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju


            Na podstawie § 1 Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr D-0121/29/2006 z dnia 29.09.2006 r. Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju w sprawie stosowania procedur kontroli finansowej w Jastrzębskim Zakładzie Komunalnym w Jastrzębiu - Zdroju,


zarządzam

 

§ 1

W Zarządzeniu Nr.D.0161.12.2015 Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 31.07.2015 r. w sprawie powołania komisji przetargowej Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu – Zdroju w § 1 zmienić skład komisji przetargowej na następujący:

  1. Przewodniczący komisji – Piotr Olczyk
  2. Sekretarz – Grzegorz Fojcik
  3. Członek komisji – Dorota Brzuska

§ 2

W pozostałym zakresie Zarządzenie Nr.D.0161.12.2015 Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 31.07.2015 r. w sprawie powołania komisji przetargowej Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu – Zdroju pozostaje bez zmian.


§ 3

Zarządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem podpisania.