W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 20 w sprawie: powołania komisji dla przeprowadzenia likwidacji środków majątku Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju

XML

Treść

ZARZĄDZENIE Nr D.0210.20.2014

Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego

w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 6 listopada 2014 r.

w sprawie: powołania komisji dla przeprowadzenia likwidacji środków majątku Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju

Na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 1 Zarządzenia Nr D.0161.21.2011 Dyrektora Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju z dnia 01 grudnia 2011 r. w sprawie zasad przeprowadzenia likwidacji środków majątku Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w  Jastrzębiu - Zdroju

zarządzam:

§ 1

Powołać komisję likwidacyjną, której zadaniem jest przeprowadzenie likwidacji środków trwałych Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w Jastrzębiu - Zdroju, w składzie:

Przewodniczący komisji – Grzegorz Fojcik

Członek komisji – Dorota Brzuska

Członek komisji – Elżbieta Jabłońska

§ 2

Zadaniem komisji, o której mowa w § 1, jest przeprowadzenie czynności związanych z likwidacją środków majątku Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego w  Jastrzębiu – Zdroju ujętych we:

Wniosku złożonym przez Kierownika Sekcji Cmentarzy z dnia 23.05.2014 r.

Wniosku złożonym przez Kierownika Sekcji Cmentarzy z dnia 20.08.2014 r.

Wniosku złożonym przez Z-cę Dyrektora z dnia 26.08.2014 r.

§ 3

Zarządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem podpisania.